ממשרד פרסום לעצמאות משחררת – סיפור ההשראה של מירב שביט

מירב שביט

היא בחורה צבעונית, סופר מוכשרת, עם חיוך מאוזן לאוזן, לב ענק וראש הכי יזמי שיש.  מירב שביט אמנית משווקת בדיגיטל, בעלת העסק extraordinary – מייצרת תכנים שאי אפשר להתעלם מהם, מכירה כל דבר חדש שיוצא. אלופה בטיקטוק וקולאג’ים וגם מוזיקאית שאחראית על הפקות מטורפות – והיא כאן כדי לחשוף בפנינו קצת את מאחורי הקלעים שלה ואפילו לתת לכן טיפ על קפה.

מירב עובדת בעיקר עם נשים שרוצות לממש את עצמן ולהרוויח כדי להיות חופשיות בעלות בחירה בכל רגע נתון. היא בעצמה נפש חופשיה ואישה עוצמתית שיודעת לעשות כסף.

מירב שביט

מה זה “להיות יזמת” עבורך?

“לא להשאיר רעיונות במגרה. לקדם באופן מעשי רעיונות עסקיים, חברתיים ואמנותיים, להוציא לפועל”

איזו תכונה צריכה לטפח כל יזמת?

“אם יש רעיון, אז יש תוכנית – התמדה בביצוע היא שתקבע את גורל הרעיון. לכן ההתמדה היא התכונה החשובה ביותר שצריכה כל יזמת”

מה נותן לך השראה?

“הרבה דברים, בעיקר: מוזיקה, וידאו ארט, אומנות, שיטוט ברחובות עירוניים”

כך הכל התחיל

“התחלתי בכלל כמעצבת שכירה במשרד פרסום. בזמנו, לא היו לי ילדים והמחשבה על להיות אמא ושכירה במשרה מלאה 100%, הייתה נראה לי פשוט בלתי אפשרית. אז התפטרתי, קניתי לפטופ והתחלתי לעבוד מהבית בבניית אתרים. בניתי לעצמי אתר מהמם, התחלתי ככה מפה לאוזן לפנות ללקוחות שעבדו איתי כשעבדתי במשרד פרסום. מאוד עזרה לי היכולת תקשורת שלי, אני יודעת למכור… והעיצוב דיבר בעד עצמו. וככה התחלתי את דרכי העצמאית עם לפטופ בבית קפה בבן יהודה. כשילדתי את נוגה, יכולתי להיות איתה בבית וזה פשוט היה ממש שווה את זה!”

“במהות שלי אני בן אדם עצמאי, היה לי יותר קל להביא עבודה. זה היה חופש ולא חופש. לפתע הייתי מחויבת וממש הבנתי מה זה אומר להיות עצמאית. אבל מצד שני נהניתי מהחופש. לעבוד בלילה, להיות עם נוגה וכו’. היתרון הענק – לא לבזבז זמן נסיעה בפקקים ובדרכים! בקיצור חסכתי מלא זמן ואנרגיה וזו המתנה של להיות עצמאית ולעבוד מהבית”.

מירב שביט

“אני עד היום עובדת מהבית, לעיתים עושה נסיעות, אבל אני יכולה ממש לחיות כנוודת דיגיטלית. כבר יצא לי לעבוד מאיטליה, קליפורניה, מיאמי, וגאס, ניו יורק וכו’. היתרון של עבודה מהדיגיטל, לא להיות תלויה במקום. אני חושבת שהעובדה שאני מוכרת קורסים דיגיטליים ובונה חנויות דיגיטליות הוא ההמשך האולטימטיבי למשווקי דיגיטל”

מה ההישג הכי גדול שלך בעינייך?

“לא לעבוד לבד. כלומר, לעבוד עם עובדים. כאשר זה קרה, ההכנסות שלי גדלו בהרבה, והסכמתי לשחרר”

מה האתגר הכי גדול עמו התמודדת במהלך הדרך העסקית?

“האתגר הכי ענק שהיה לי היה לעבור מעיצוב אונליין לשיווק דיגיטלי. זה היה מעבר קשוח, מאדם שהעבודות שלו הולכות לפניי ומכניסים לי לקוחות – ללעבוד בשיווק כל הזמן.”

במה את עוסקת “תכלס”?

“כיום לאחר שנים בהם קידמתי עסקים פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק בעזרת תוכן, קריאייטיב ופרסום ממומן – עברתי למכירת קורסים דיגיטליים בהדרכתי. הקורסים שלי הם כולם בנושא שיווק דיגיטלי כמו: יצירת קולאז׳ים בבינה מלאכותית, רילס, טיקטוק ועוד. אני גם עובדת עם מיזם חדש שלי: Strong women by lara. חנות אונליין בארץ ובחו״ל שכולה העצמת נשים – תמונות, ספלים, חולצות ועוד הרבה.”

איזו תובנה יש לך מהדרך?

“שמי שעוסקת בשיווק דיגיטלי, צריכה נכסים דיגיטליים. חייבים לפנות זמן לייצר כאלו, כמובן שחייב להיות חיבור עמוק לנושא. אבל לאורך זמן, ניתן להביא את כל הכישורים לנכסים דיגיטליים שיביאו תוצאות מעולות, מכל הניסיון שנצבר. והתמדה + גמישות זה must לכל דרך.”

מה את עושה היום כדי לקדם את העסק?

“אני מייצרת תכנים, חוקרת יותר אותי, ואת ה-AI לעומק, מייצרת קורסים בנושא ומשווקת כל הזמן, מגוונת.”

טיפ על קפה ליזמת המתחילה?

“אם כבר עצמאית, אז לחבר את המימוש שלך לעיסוק שלך, ולקחת את זה לרמה הגבוהה ביותר.”

המתנה של מירב אליכם:

18 דקות הדרכה שיעזרו לכם להשתמש בחומר הקיים שלכם, או לקחת טרנד, ולהפוך אותו להרבה תוכן.הזמן הזה. שתצפו ישנה לכם את הגישה ליכולות שלכם!! למתנה לחצו כאן

בואו לעקוב אחרי מירב: לאתר | לקורסים

יש לכם שאלות? התגובות זה המקום המושלם ...

אולי יעניין אותך גם


כלי AI

AI ושיווק – מדריך שימושי

בשנים האחרונות, תחום הבינה המלאכותית (AI) התפתח וגרם לשינויים מהותיים בדרך שבה אנו מבצעים שיווק. השאלה שעולה היא האם AI […]

לקריאה >>

כלי AI

3 כלי AI שכל עצמאית חייבת להכיר!

כמה מהמותגים הגדולים ביותר כמו גוגל, IBM ו-Airbnb משתמשים בכלי שיווק בינה מלאכותית כדי להשיג יתרון תחרותי. אישית אני מאמינה […]

לקריאה >>

יזמות נשית

היזמית שחיה בחופש כלכלי: סיפור השראה של יונית ורבר

היא יזמית סדרתית, חיה חיי שפע ועושה רק מה שהיא אוהבת. את המיליון הראשוןשלה, היא הרוויחה במכירה אחת. יונית ורבר, […]

לקריאה >>
@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר

Pin It on Pinterest