תקנון גלישה באתר

תקנון ותנאי שימוש באתר ומדיניות החזרים

1. מבוא          
הגלישה והשימוש באתר האינטרנט של “לִהְיוֹת עַצְמָאִית” על תכניו והשירותים הניתנים בו, מהווים הסכמה מראש לכל התנאים הקבועים בתקנון זה.

2.   הגדרות      

2.1.  “האתר” – אתר האינטרנטי שכתובתו: https://mamabstyle.com/magazine

2.2 “התקנון”- תקנון אתר האינטרנט כמפורט במסמך זה.

2.3. “רישום לאתר”- הזנת פרטים אישיים של לקוח בטופס המיועד לכך באתר.

3.   הוראות שימוש באתר

3.1.  אין לעשות באתר או באמצעותו כל שימוש למטרות בלתי חוקיות.

3.2.  במסגרת הליך רכישת מוצרים באמצעות האתר, על הרוכש למסור פרטים אישיים שלו ולאשר קבלת מידע על מבצעים, הטבות, אירועים וחדשות בדואר האלקטרוני. באפשרותו להסיר עצמו בעזרת כפתור “הסר” אשר ימצא בדיוור שנשלח אליו, בכל רגע נתון מרשימה זו.

3.3   אין לרשום לאתר האינטרנט אדם אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא ידיעתו.

3.4.  השימוש במוצרים הנרכשים הם לשימוש אישי ובלעדי של הלקוח הרשום.

3.5.  לקוח שאישר בעת מילוי “טופס פרטים אישיים” לקבל מהאתר מידע על מבצעים, הטבות, אירועים וחדשות בדואר אלקטרוני, ייכנס למאגר הלקוחות של האתר ויקבל ממנו דואר אלקטרוני מעת לעת. אישור הלקוח לפי סעיף זה יהווה הסכמה לקבלת מידע פרסומי ושיווקי מהאתר כאמור, לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב- 1982. אישור זה יהיה בתוקף עד למועד ביטולו על ידי הלקוח, בהודעה מפורשת לאתר.

3.7. אין לפרסם באתר או להעביר באמצעותו כל מידע בניגוד לדין ובפרט בניגוד לחוק איסור לשון הרע, תשכ”ה- 1965. מבלי לגרוע מכלליות האמור, אין לפרסם באתר או להעביר באמצעותו כל מידע שקרי, פוגע בפרטיות הזולת או ברגשות הציבור, מעליב, משמיץ, מאיים, בעל אופי מיני, גזעני או בלתי חוקי.

3.9. אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי בדרך של משלוח פרסומות או בכל דרך אחרת.

4. האתר “לִהְיוֹת עַצְמָאִית” שומר את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את המבצעים וההטבות המפורסמים באתר בכל עת, על פי שיקול דעת הבלעדי, לרבות  לאחר פרסומם באתר האינטרנט. 

5.   מדיניות החלפת מוצרים שנרכשו באתר

5.1. לא ניתן לבטל עסקה ו/או להחליף ו/או להחזיר את המוצר האלקטרוני בהתאם להגדרתו  כמ​ידע בחוק המחשבים

6.   קניין רוחני

6.1. מנהלת ומייסדת האתר “לִהְיוֹת עַצְמָאִית” היא בעלת מלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר לאתר ולתכניו, לרבות מוניטין, סמלים, כל סימן מסחרי ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת. גולשי האתר אינם רשאים לעשות שימוש כלשהו בזכויות כאמור ללא הסכמה בכתב ומראש.

6.2.  מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים באתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של “לִהְיוֹת עַצְמָאִית”, אלא אם הותר זאת במפורש בכתב ומראש.

7. לקוחות האתר מאשרים שידוע להם שלא חלה עליהם חובה חוקית למסור את פרטיהם האישיים וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונם החופשי ובהסכמתם. לקוחות האתר מסכימים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטיהם האישיים ומאשרים כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותם בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

7.2   לקוחות המתנגדים לשימוש בפרטיהם האישיים ו/או שמעוניינים להסיר עצמם ממאגר הלקוחות או שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר; יודיעו על כך במייל [email protected]

8.האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.

@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר

Pin It on Pinterest