fbpx

אטרקציה משפחתית – הקרקס החקלאי

אטרקציה משפחתית – הקרקס החקלאי

אנחנו אוהבים פעילות משפחית טובה ומיוחדת ואם היא בארץ, באזור הצפון מה טוב!
לא אחת אני מחפשת אטרקציות לילדים שיכולות להתאים למשפחה באזור הצפון האהוב עליי כל כך,
את הקרקס החקלאי גיליתי בטעות, ממש בטעות. כשהוזמנו לקפה באזור, ניצלתי את השבת השמשית, הערתי את בעלי מוקדם וקדימה לקרקס, אטרקציה משפחתית מעולה – למחפשים.

מי שמחפש אטרקציות נחמדות לילדים – הקרקס החקלאי המשפחתי בקיבוץ היוגב הוא בדיוק הפתרון.
שטח פתוח עם שפע פעילויות נחמדות לילדים בכל הגילאים שמרכזה היא מופע קרקס משפחתי ומדליק.
חד אופן, מופע אקרובטיקה ומופעי קרקס אורח נהדרים. בכניסה, תקבלו מפה של המקום עם שלל האטרקציות: חיות, מתחם נסיעה על חד אופן, חידונים, בועות סבון, מתחם פיקניק ועוד.

אטרקציה משפחתית
אטרקציה משפחתית
לול תרנגולות במתחם הקרקס החקלאי

את הקרקס החקלאי הקימו ויזמו זוג קרקסאים שהופיעו במופעי קרקס מסביב לעולם והחליטו להתיישב במושב ביוגב ולהקים שם משפחה. המופע שלהם הוא חינני ומקצועי, משתף את הקהל והילדים. זוהי בהחלט חוויה נעימה – אטרקציה משפחתית לא שגרתית.

אטרקציות לילדים בקרקס החקלאי

את המסלול התחלנו ישר אצל החמור החמוד, שהיה קרוב לשירותים. יוני שלי נהנה להאכיל אותו ואני נהנתי בעיקר מהנוף ומהמשפטים החמודים שקראתי בדרך "החיים הם פיקניק 😉 "

אטרקציה

משם המשכנו לראות את התרנגולות, את החד אופן ומסלולי האופניים, שמתאימים יותר לילדים גדולים. עצרנו בפינת התה המדליקה לאכול סנביץ וחטיף והמשכנו לעמדת בועות הסבון ממנה יונתן התלהב עד מאוד !

אטרקציה משפחתית

מידי לאחר האטרקציה המשפחתית המפעילה של בועות הסבון, עברנו למתחם המופע, קנינו קרטיבים וישבנו להנות מההופעה. בעיני אין הרבה מקומות לילדים שמתאימים לכל המשפחה, אבל כאן – גם אנחנו נהננו.

אטרקציה משפחתית
אטרקציה משפחתית

לאחר המופע המשכנו לסייר במקום, היתה פינה מדליקה שאהבתי עם כתבי חידה לכל המשפחה.
המשכנו לקטיף בהדרכה קבוצתית (בתוספת תשלום סמלית) ויצאנו עם סל מלא בהפתעות : פלפלי שאטה, בזילקום טרי, חצילים קטנים סגולים ומהממים ועוד סוג של חציל לבן וארוך ששכחתי את שמו והוא ממש ממש ממש טעים 🙂

אטרקציה משפחתית
קטיף בצפון אטרקציה משפחתית

במקום ניתן לקנות פיצה שנאפת במכונה מיוחד שמיובאת ע"י בן משפחה מאיטליה, הפיצות טעימות והן דרך נהדרת לקנח את הטיול שבסיומו יוצאים עייפים, מחייכים ועם שקית מלאה בכל טוב.
לבדיקת פעילויות בשבת או חגים בקרו באתר עם כל המידע.

פיצות במושב היוגב אטרקציה משפחתית
אטרקציה משפחתית

מוזמנים לקרוא על אטרקציה משפחתית נוספת – במרכז הארץ. אשמח לשמוע מכם חוויות והמלצות לאטרקציות משפחתיות בתגובות 🙂

Facebook Comments