פינטרסט לעסקים – ככלי שיווקי

מאת: מיכל ונדר אסנין, מאסטר לשיווק אורגני
פינטרסט לעסקים

למה לי פינטרסט לעסקים עכשיו? פינטרסט היא רשת חברתית המבוססת על תמונות. התמונות מוצגות כ “לוח השראה” כיפי והתמונה שתתפוס את העין של הגולש תזכה כנראה ב”נעיצה” בלוח השראה האישי שלו.

למה פינטרסט כל כך גאונית? מכוון וברשת יש ים של מידע – תמונה שווה כאלף מילים.

כיום בעזרת המנוע חיפוש של גוגל ניתן לבצע חיפוש מבוסס תמונות או סרטונים. רוב האנשים שמחפשים השראה או מוצר ויזואלי יחפשו תמונות או סרטונים. הכוח האורגני של פינטרסט שממקם תמונות או סרטון גבוה בחיפוש של גוגל הוא עצום.

למה פינטרסט לעסקים כל כך חשובה לבלוגרים? פינטרסט מאפשרת חשיפה אורגנית בדרך ויזואלית וכיפית ויכולה לשמש ממש כפלטפורמה נהדרת לקפיצת תנועה לבלוג. היא מנגישה את בטקסט באופן ויזואלי שמושך את המבקר לקרוא באתר.

פינטרסט לעסקים – כמה עובדות שכדאי לכם לדעת:

את פינטרסט פוקדות 87% נשים לעומת גברים, כך שאם הן חלק מקהל היעד שלכם שווה לחלוטין להשקיע.

67% מהממשתמשים מתחת לגיל 40.

הפינים הפופולארים ביותר הם של אוכל, שתייה וטכנולוגיה.

מעל 5% מהטראפיק של אתרים מגיע מפינטרסט.

נחמד לא?

אז איך מתחילים לעבוד עם פינטרסט ומה חשוב לדעת?

אם אין לכם חשבון מומלץ לפתוח אחד (חשבון עסקי) כאן

פינטרסט הוא לוח ענק שמבוסס תמונות וסרטוני וידאו. החשבון האישי מורכב ממספר לוחות שהם בעצם כמו קטגוריות לפי נושא / תחומי עניין. למשל: השראה, מתכונים, טיולים, מדריכים וכדומה. אתם יכולים לעלות תמונות או סרטונים משלכם ולנעוץ אותם בלוח שתבחרו. אתם יכולים גם לשוטט בפינטרסט ולנעוץ בלוחות שלכם תמונות של אחרים.

בדיוק כמו בפייסבוק או אינסטגרם – מי שתנעצו את תמונתו ייחשף ללוח שלכם.

הלוח מורכב מתמונות ווידאו אשר באמצעות כפתור יפנו לאתר ממנו הם לקוחים.

פינטרסט עסקי – כלים לשיווק הבלוג בפינטרסט

אישור בלוג

חשוב לעבור על שלבי אישור הבלוג בפינטרסט, על מנת שגוגל יזהה אותו ויקדם אותו ועל מנת שכל תמונה שעולה מן הבלוג שלנו, תהיה משוייכת אליו באופן ישיר.
את האישור ניתן לעשות ע”י הכנסת קוד מיוחד לאתר (אותו תקבלו מפינטרסט)

PINIT BUTTUN
שיווק תכלס – או במילים אחרים איך מביאים עוקבים ותנועה לבלוג?

מאוד מומלץ להתקין בבלוג תוסף שמאפשר לכם לנעוץ היישר מהבלוג תמונה בעזרת כפתור שיופיע על התמונה באתר. מי שמשתמש בוורדפרס יכול להתקין את אחד מהפלאגאין הבאים מכאן.
לויקס יש מאמר בנושא.

שפה וטביעת אצבע

בדיוק כמו בבלוג חפשו את טביעת האצבע שלכם. אם הבלוג שלכם מורכב מהרבה נושאים השתדלו לבחור שנים ולהתמקד בהם. צרו פוסט ויזואלי קבוע שיגרום לאנשים שמתחברים לעקוב אחריכם ולזהות אתכם מיד.

כמה דרכים לייצר טביעת אצבע: היצמדו לסגנון תמונות שמדבר אליכם (למשל זווית, מינימליזם, פרספקטיבה, קלוזאפ), ערכו בפילטרים שחוזרים על עצמם, מסגרת או פונט אחיד.

עיצוב תמונה שתמשוך את העין (פוסט בתמונה)

מכוון ורוב הגולשים מגיעים מהמובייל, ההמלצה היא לעלות כמה שיותר תמונות אנכיות, כי הן מותאמות ונראות טוב יותר בנייד. הגודל האידיאלי הוא 2000 פיקסל גובה על 736 פיקסל רוחב. חלק חשוב מאוד בשיווק בפינטרסט לעסקים, בדיוק כמו בפרסום טוב הוא למשוך את העין ובצורה באופטימלית ביותר התואמת את המערכת. תדאגו להתאים את התמונות לגודל הנכון. ניתן לעשות זאת בעזרת אפליקצית קאנבה, פוטושופ או תוכנת עריכה אחרת.

פינטרסט לעסקים


כדאי ואף מומלץ לכתוב כותרת בולטת שמתארת את הפוסט אליו משתייכת התמונה.

קידום אורגני לתמונה – בחירת הכותרת ותיאור הפוסט

בדיוק כמו קידום אורגני של כתבה בבלוג – יש לערוך חיפוש מילים וביטויים באנגלית ועברית כדי לקדם בפינטרסט. מילות החיפוש תלויות בעיקר בקהל היעד שלכם. יש להשתמש במילות החיפוש הנבחרות בכותרת התמונה או הוידאו, כדאי לפרט בתיאור את התמונה עד כמה שיותר ולא להשתמש בטקסט שיווקי. למשל אם התמונה שלכם מקדמת מתכון לעוגת שוקולד טבעונית ובריאה בכותרת תשמתשו במילים מתכון עוגת שוקולד טבעונית, בתיאור תתארו את התמונה שהעלאתם למשל שלבים בהכנת עוגת שוקולד טבעונית, ללא ביצים, ללא מוצרי חלב. 

פינטרסט לעסקים: שימוש בוידאו

בעולם שלנו, וידאו יקדם אתכם הרבה יותר. הסריטו וערכו סרטונים קצרים והעלו אותם לפינטרסט. תוכלו ללמוד איך לערוך סרטון מהנייד כאן

שיווק פינטרסט: שילוב בדיוור

כדאי לשלב באסטרטגית הדיוור שלנו עניין בלוח הפינטרסט כדי להגדיל את התנועה לערוץ. על מנת לעשות זאת צריך להיות יצירתיים. הנה כמה רעיונות:

עיצוב מודעת גריד של הפינים הטובים ביותר שלכם והזמנה לצפייה בלוח ושילובה בדיוור הרגיל.

שליחה של מתכון מצולם באמצעות תמונה והזמנה לפינטרסט כדי לקבל מתכון, וכדומה.

דעו שבפינטרסט יש עוד המון כלים, תוכלו לעצב באנר לוחות מחלף, להשתמש בכלי סטטיסטיקות כדי לדעת אילו תמונות הכי נצפות ועוד.

פינטרסט זהו כלי נהדר לבלוגרים, אל תפספסו אותו!

פינטרסט לעסקים
פינטרסט לעסקים

בואי ללמוד איך להשתמש בפינטרסט לקידום האתר או הבלוג שלך – בקלות!

להיות עצאמית

יש לכם שאלות? התגובות זה המקום המושלם ...

אולי יעניין אותך גם


כלי AI

AI ושיווק – מדריך שימושי

בשנים האחרונות, תחום הבינה המלאכותית (AI) התפתח וגרם לשינויים מהותיים בדרך שבה אנו מבצעים שיווק. השאלה שעולה היא האם AI […]

לקריאה >>

כלי AI

3 כלי AI שכל עצמאית חייבת להכיר!

כמה מהמותגים הגדולים ביותר כמו גוגל, IBM ו-Airbnb משתמשים בכלי שיווק בינה מלאכותית כדי להשיג יתרון תחרותי. אישית אני מאמינה […]

לקריאה >>

יזמות נשית

לשחרר את האומנות שבך: סיפור השראה של מרינה מנוקיאן

היא מאיירת, אמנית ויזואלית ויוזמת פרויקט Role Model Women, שאוהבת לתת השראה לאחרות דרך האומנות שלה, ויזמת שהצליחה להביא לידי […]

לקריאה >>
@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר

Pin It on Pinterest