fbpx

חופשה רומנטית בפריז

חופשה רומנטית בפריז

פריז, עיר האוהבים. את הקסם של פריז קשה לתאר במילים. זוגות שמחזיקים ידיים ברחובות, ריחות מתוקים באויר, אדריכלות מעוררת התפעלות ומגדל אייפל אחד. כל אלו הופכים את פריז ליעד חופשה רומנטית במיוחד.

השבוע יצא לי להתארח בתוכנית טרמינל (רשת 13) עם עמית קוטלר, שם סיפרתי על 4 המקומות שאסור לפספס בעיר האורות. לא הספקתי לספר הכל וגם יש לי עוד כל כך הרבה טיפים, שהחלטתי שכדאי להעלות פוסט בנושא. צפו בתוכנית… טיפים ספציפיים לאיפה נמצא הקינוח הטוב ביותר ולאיזה שוק אוכל כדאי להגיע? נמצאים למטה.

חופשה רומנטית הטיפים שלא הספקתי לשתף:

גני לוקסמבורג 

מלבד אווירה של חופש, מבנים ארכיטקטונים ונוף אורבני תוכלו להנות מהופעות חיות שוות במיוחד.
לעשות פיקניק (כן כן…) ולהנות מהוויב של המקום. בחודשי הקיץ תוכלו להנות מגלגל ענק שהצרפתים מרכיבים במיוחד, ממנו ניתן להנות מנופה של העיר. אם אתם כבר שם, אל תפספסו את הקרוסלה המפורסמת של גרנייר (הארכיטקט שעיצב בין היתר את בניין האופרה המפורסם בפריז). הקרוסלה עוצבה ב 1879 והיא פריט היסטורי מדהים ושווה לעשות בה סיבוב. 

רומנטיקה על נהר הסן

מלבד גשר המנעולים, לנהר הסן יש יופי ורומנטיקה שאי אפשר להתעלם ממנה. לא סתם פזורים ספסלים בהם אפשר סתם לשבת ולהנות מהנוף. אחד הדברים שאני יותר אוהבת לעשות בפריז, במיוחד אם מדברים על חופשה רומנטית הוא להנות מיופיו של הנהר. אני ממליצה לעבור באחד מבתי הקפה הקטנים בעיר, לרכוש כוס תרמוס עם שוקו (הקפה בפריז לא משהו …) ופשוט לשבת על אחד הספסלים ולהרגע. אתם יכולים לשדרג ולרכוש סלסלת פיקניק מפנקת.

אין חופשה רומנטית בפריז, בלי שייט על הנהר. אני מאוד ממליצה לבדוק לגבי סוגי השייט שיש לפריז להציע לכם. ישנם לא מעט סוגי שייט בהם ניתן להנות מנופה של עיר האורות בשעות הערב. בדומה לשייט בפראג שייט עם ארוחת ערב והופעת ג'ז, הוא השייט האהוב עלי 🙂

חופשה רומנטית בפריז


נופה של פריז מלמעלה בחינם

לא רק מגדל האייפל מציע לכם נוף מושלם על העיר. אני אישית טיפסתי על מגדל האייפל, בגיל 17 לראשונה. עמדתי יותר משעתיים בתור. שילמתי 25 יורו כדי לעלות רק חצי דרך במעלית (כל היתר ברגל) רק כדי לגלות שאני בענן ולא ממש רואים משהו. מאז ביקרתי עוד מספר פעמים בפריז, חכמה יותר. נקודת תצפית מושלמת ללא תור ובחינם תמצאו במגדל מונפרנאס (Montparnass). כיום המגדל הגבוה ביותר באירופה.


טיול וטעימות: שוק הבסטליה פריז

שוק הבסטליה נמצא בין הרובעים ופועל בסופי שבוע בימי חמישי וראשון עד שעה שלוש וחצי בצהרים. השוק משתרע בין הרחובות והדוכנים והאוירה מקסימים ואני ממליצה לעבור ולבקר.

פריז
חופשה רומנטית


הקינוח הכי טוב בפריז

אם אתם חובבי שוקולד, אתם לא רוצים לפספס את המקום: השוקולדיה של סיריל ליגנק (Cyril lignac)
סיריל הוא שף וקונדיטור ובעל מסעדה ושוקולדיה בפריז. שניהם מומלצים אבל השוקולדיה במיוחד. כמות השוקולד וקינוחים תעשה לכם סחרחורת. הטעם יפיל אתכם מהרגליים, במחירים לכל כיס. את המקום הזה גיליתי בזכות ג'ולי קונדיטורית מקומית, חברה יקרה.
הכתובת: T 25 Rue Chanzy, 75011 Paris Cyril lignac


חופשה רומנטית בפריז: בית קפה מומלץ

קפה פייר הרמה. בית קפה מעולה עם שרות נהדר ואוירה רומנטית. כל הטוב שיש לפריז להציע.
 הכתובת: café Pierre hermé 53 – 57 Rue de Grenelle, 75007 Paris

חופשה רומנטית


מסעדת שף על גג העולם – נוף מושלם (שילוב מנצח)

אם אתם רוצים לחוות את פריז בטעם של כוכב משלן, מסעדת לוסיאו בלאנק L'Oiseau blanc זו התשובה שלי. אם בא לכם להתפנק ורוצים חוויה של פעם בחיים, במחירי של עד 500 ש"ח לסועד אתם תקבלו את משאלתיכם. אוכל מצויין, נוף מהמם אל האייפל. אני עפתי. חובה להזמין מקומות מראש!

כתבנו בעבר על טיול לפריז ועל סיור קולינרי חינמי שאסור לפספס בעיר, אבל שווה להזכיר כאן שוב.
לעיר יש סיורים חינמיים מעולים וכדאי לקחת כדי לגלות את העיר ונקודות החמד.
ההתניידות בעיר נוחה מאוד בעזרת המטרו וכיף לשוטט ברגל. אין צורך ברכב שכור.
זהו, אלו הטיפים שלי. אל תשכחו לעשות חיים ולעדכן אותי שנהנתם!

Facebook Comments