fbpx

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

אני מטיילת לא מעט גם בשנים האחרונות מניסיוני למדתי כמה טריקים שיהפכו את הנסיעה עם ילדים קטנים לנעימה הרבה יותר. הנה רשימת הטיפים שלי לנסיעה עם ילדים קטנים (לא רק).

1. טיסות

בחרו טיסות בשעות נוחות, אני מצאתי שטיסות ערב כמו 20:00-22:00 הן הנוחות לי ביותר.  הקטנים ירדמו בטיסה ויאפשרו לכם לנוח. עדיף לישון לילה נוסף ולקום רעננים בבוקר שלמחרת, לאחר טיסה שקטה. אופציה נוספת אלו טיסות בוקר מאוחרות, ואז צריך לבחור טיסות יחסית קצרות, כדי שיעברו בשלום (עד שלוש שעות). הו אז אתם צריכים לדאוג לתעסוקה לילדים. (חוברות צביעה, טבלט, ערכת בצק)

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

בדקו שאתם יכולים לטוס עם עגלה – בעולם הלואו קוסט חשוב לברר כשרוכשים כרטיסי טיסה, האם אתם יכולים לטוס עם עגלה או לא. ומה תנאי הכרטיס. תעשו לעצמכם טובה, אל תטוסו בלי עגלה. בד"כ במטוסים מאפשרים לכם להיות עם העגלה עד לעלייה למטוס. יש עגלות שניתן להעלות אתכם למטוס. רוב חברות התעופה מאפשרות להביא עגלה בנוסף לתיק ללא תוספת תשלום לילדים עד גיל שנתיים, צריך לבדוק באופן פרטני לגבי עגלה בגילאים גדולים יותר.

בקבוקים ואוכל לתינוקות ופעוטות – הורים יכולים להביא אוכל לתינוק למטוס, הכללים הסטנדרטיים לגבי נוזלים במזוודות מזוודות אינם חלים על מים, אוכל או חלב לתינוקות. הצטיידו בהתאם.

2. לינה

כשאני נוסעת לחו"ל עם הקטן שלי, חשוב לי שהמקום הלינה יהיה נוח ותואם את הצרכים שלנו. אני משתדלת לחפש מלון או דירה שיש בהם או בקרבתם ג'ימבורי או חדר משחקים שווה (כדי שאבא יוכל ללכת עם הילד ואמא תתפוס שנץ או תצא לשופינג 😅)

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

כדי למצוא מלון שווה כזה, אני מבצעת חיפוש סטנדרטי בגוגל אני מחפשת ביטויים באנגלית כמו:
kids friendly hotel, kids play area – בנוסף לשם העיר אליה נוסעים. אלו לא חייבים להיות מלונות יוקרה, יש מלונות נגישים שקרובים ממש לג'ימבורי או מציעים אחד כזה, ויש גם דירות מרווחות ונעימות שיש ג'ימבורי בבניין.

אחרי שמוצאת בודקת את הדברים להלן:

  1. אזור מרכזי או קרבה לרכבת/מטרו, חשוב כדי שיהיה קל להתנייד
  2. אזור נעים ומואר בערב – לחפש ממש את האזור ולקרוא עליו
  3. בדיקת המלצות – מחפשת המלצות לא חיוביות
  4. בודקת מה מגישים לארוחת בוקר שיש גבינות ביצים וירקות (קריטי)
  5. חשוב שתהיה גישה למים חמים/ קומקום, וכמובן שהמלון מאפשר לינה עם מיטת תינוק
  6. לא פחות חשוב, מעלית! באירופה לא תמיד יש מעלית…

3. טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים – איך מוצאים אטרקציות?

אטרקציות מותאמות גיל אני בודקת לפי מילות חיפוש ייעודיות ישר בפינטרסט (רשת חיפוש מבוססת תמונות), שם אני נחשפת בדיוק למידע שאני רוצה. אני אישית אוהבת לעשות מחקר בתמונות (גם בגוגל) ומשם להמשיך את החיפוש. לעיתים כשאין תוצאות מספקות אני מתחכמת ומחפשת בשפה המקומית (בעזרת התרגום של גוגל).  כך אני מגלה דברים נפלאים שהם אאוט מיינסטרים, כל זה כמובן זה בנוסף לחיפוש רגיל בעברית "אטרקציות לילדים ברומא".

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים
טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים – איך מוצאים אטרקציות?
טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

טיפים לנסיעה עם ילדים קטנים

חשוב לדעת שיש גם מסעדות ידידותיות לילדים שיכולות להנעים לכם את הארוחות. זה כל כך כיף לשבת לאכול בשקט כשלילדים יש חוברות צביעה, ארגז צעצועים או מגלשה לשחק בהם כשנמאס להם לשבת.

4. איך להצטייד לטיול עם ילדים קטנים:

קודם כל – אם מדובר בתינוק עד שנה מומלץ לנסוע עם מנשא, בנוסף לעגלה
כשאני אורזת ההצלחה היא תמיד להתחיל מה-MUST, ערכת ע״ר

פלסטרים

פדי אלכוהול

מספרים קטנות

אקמול/נובימול/נורופן

טיפות אוזניים

פניסטיל

מד חום

פינצטה/ פצירה

ממשיכה לפי צרכי הילד, חפץ מעבר, מוצץ, ספר בעברית וכו

את הרשימה המלאה ניתן לראות ולהוריד כאן 

יש לכם טיפ שאתם רוצים לחלוק? מוזמנים!

Facebook Comments