fbpx

אטרקציות בעמק יזרעאל

אטרקציות בעמק יזרעאל

כתושבת "ותיקה" בעמק, החלטתי לכתוב לכם על אטרקציות בעמק יזרעאל. כאלו שביקרנו בהם בשנה האחרונה. אל העמק עברנו אני בעלי ויהונתן לפני שנה. אני נפעמת כל פעם מחדש מהיופי והטבע שיש לאזור להציע… כל כך התאהבתי באזור, שבכל פעם שאני מתארחת בסופ"ש במרכז, אני בגעגועים לעמק.

הנסיעה היא בערך שעה וקצת דרך כביש 6. זהו אזור אטרקטיבי לטיול שבת שקט וכיפי עם הילדים או אם ממש בא לכם, לסופ"ש שלם. אז אילו אטרקציות יש לעמק להציע? איגדתי לכם את הגילויים והבחירות שלי.

אטרקציה שאסור לפספס: ברווזים בכפר

אטרקציות בעמק יזרעאל

היי שם בעמק, בכפר ברוך, שוכן לו מקום קסום שנקרא "ברווזים בכפר".
מקום מקסים, בו תקבלו סיור מהנה ומלמד אל נבכי הטבע. תלמדו להבחין בין גוזל לאפרוח, תחשפו לפלא בקיעת הביצה ותוכלו להכיר וללטף מקרוב ברווזים בני יומם. ביקנו בו במהלך חופשת הקיץ והיה מקסים.

אטרקציות בעמק יזרעאל
פינת ליטוף ברווזים – ברווזים בכפר
פלא הבריאה – תהליך הבקיעה, מדריכה מברווזים בכפר

במהלך הסיור תנתן לילדים ההזדמנות לאסוף בעצמם בזהירות ביצים "טריות". תוכלו להנות מהאוירה ומהטרקטור האדום שעומד אל מחוץ לאזור פינת הליטוף. יש גם פינת יצירה נעימה וממוזגת.

אטרקציות בעמק יזרעאל
איסוף ביצים – לימוד וניסיון
אטרקציות בעמק יזרעאל
אטרקציות בעמק יזרעאל

פתוח בערבי חג ובימי שישי, לא בשבתות וחגים, ממליצה לעקוב באתר.
המחיר לא הכי זול, יש הנחות בעיקר דרך הסתדרות המורים וחבר.

אטרקציות בעמק יזרעאל: הקרקס החקלאי

אטרקציות בעמק יזרעאל

אם חשקה נפשכם בקטיף עצמאי בשילוב פעילויות קרקס ומופע מרהיב, ביקור בקרקס החקלאי זו האטרקציה בשבילכם. את הקרקס הקימו זוג קרקסאים מקסים שטייל והופיע בעולם והתיישב במושב היוגב בעמק. שם הם מפעילים את המופע הפרטי שלהם בשילוב הפעלות ואפילו קטיף חקלאי נחמד. יום בילוי נהדר!
מוזמנים לקרוא בהרחבה בפוסט שכתבתי על הביקור בקרקס החקלאי. פתוח בשבתות.

אטרקציות לילדים בעמק יזרעאל: בלאגן ביגור

אחת מהאטרקציות בה בילינו בחופשת הקיץ היתה "בלאגן ביגור" – פארק אטרקציות לילדים בעמק יזרעאל. המקום אמנם אינו אופייני לקסם של העמק אבל הוא בהחלט אופצית בילוי עם קטנים וגדולים. במקום מתנפחים, שולחנות משחק, מגלשות מים ובקיצור "בלאגן". המחירים נוחים ויש הנחות לילדים על הספקטרום. תוכלו למצוא גם שוברי הנחה ב"קופונופש".

 אטרקציות לילדים בעמק יזרעאל
חיוך מהפארק – אטרקציות לילדים בעמק יזרעאל

אטרקציות בעמק: יודפת ופארק הקופים

אטרקציות לילדים בעמק יזרעאל

פארק הקופים בהחלט נכנס לרשימת האטרקציות. ביודפת ביקרתי לראשונה בעקבות המלצות ורצון להפגש "באמצע" עם חברה ותיקה מכרמיאל. נפגשנו בגבעה עם נוף מושלם, בית קפה קטן וכמה חנויות. ממש צמוד לפארק הקופים המפורסם שלהם. הפארק מאופיין בכך שהקופים בו מטופלים ונהנים מהטבע החופשי. אפשר לערוך פיקניק במקום ולהנות מחברתם של הקופים. בעיניי – זה מקסים, ממלא ומהנה.

פתוח בשבתות. שעות פעילות בד"כ: 9:00 – 16:00 .

אטרקציה לכל המשפחה: סדנאות בישול

אם אתם מתכננים סופ"ש באזורנו ובא לכם לעשות משהו כיפי ומיוחד וגם להנות מארוחה טובה על הדרך, ממליצה בחום לבדוק אם תוכלו להצטרף לאחת מסדנאות הבישול של סקולינרי ביגור. מבטיחה הנאה מרובה.

Facebook Comments