fbpx

רומא – וויקאנד רומנטי (התארגנות)

רומא – וויקאנד רומנטי (התארגנות)

אחד הדברים שהיו לי הכי קשים כהורה זה הצורך לוותר על ההרגל לעלות על מטוס כל כמה חודשים (בכל אופן דיילת לשעבר…) הקושי לעזוב את הילדות, ההבנה שאיתן זה לא ממש חופשה (בלשון המעטה) בקיצור לקח לי קצת זמן לשחרר ולהבין שהזוגיות צריכה את זה ושאף ילד לא התאכזב מלהיות סופש מלא עם סבא וסבתא. אז יום הולדת לחצי השני זה ממש תירוץ טוב לטוס!!! רומא – אנחנו באים!
ברומא ביקרתי לראשונה לפני 8 שנים והתאהבתי בה מיד, יש קסם בהליכה ברחובות שנראת כצעידה אין סופית במוזיאון, הכל כ"כ יפה, ידעתי שאחזור אליה וכך נבחר היעד לוויקנד רומנטי וחגיגות.

כחלק מהתארגנות לטיול עשיתי הזמנה למספר דברים מראש:

טיסות – מי לא אוהב טיסות זולות? הזמנו כשלושה חודשים מראש בחברת Vueling שהפתיעה לטובה המחירים היו ממש אטרקטיביים העמידה בלו"ז הייתה מושלמת כך שהרווחנו 3 ימי טיול מלאים.
הסעות משדה התעופה – מכיוון שבאנו לזמן קצר לא רצינו להתנייד בתחבורה ציבורית השתמשנו בשירותיה של חברת ROMIO.
ביציאה מהשדה חיכה לנו נהג עם שלט של השם שלנו ולקח אותנו למלון עם עוד 2 זוגות בשאטל, יעיל, מהיר ומחיר הוגן. לחברה יש גם מגוון סיורים בעיר, אתר בשפה העברית וגם מענה זמין ומהיר בוואטסאפ.
סיור קולינרי – ברור שבאיטליה אוכלים ואוכלים טוב בחרנו סיור קולינארי עם חברה בינלאומית שנקראת  with locals  ומבצעת סיורים קולינאריים ולא רק בכל מיני ערים בעולם,  היתרון שהסיור הוא סיור פרטי שמתבצע ע"י מקומיים שחיים ונושמים את המקום, אנחנו פגשנו את פרנצ'סקה שהכירה את כל המקומות הכי טובים לאכול בהם (הסיור באנגלית).
סיור חינמי – בכל מדינה או עיר שאני מגיעה אליה אני מחפשת את החברה המקומית שעושה סיורים על בסיס טיפים יש כמה חברות מובילות באירופה ה Free waking tour זה קונספט מקסים של סיור רגלי בדר"כ עד 3 שעות ע"י מדריך מקומי.
הסיור חינם ומתבסס על כך שאם נהנתם תשאירו טיפ למדריך. כמובן שכולם משאירים טיפ, זו אחלה דרך לראות את העיר וגם דרך להכיר אנשים נחמדים מכל העולם.  http://www.newromefreetour.com/

רומא
סיור רגלי – חינם – רומא

בית מלון – אחד הדברים שהכי חשובים מבחינתי זה לישון במרכז העיניינים, הנוחות שהכל קרוב שניתן ללכת ברגל ממקום למקום, לקפוץ לחדר באמצע היום למנוחה או כדי לא להיסחב עם הקניות בקיצור מיקום מיקום ושוב פעם מיקום.
בחרתי מלון שנמצא דקה מרחוב Via del corso הרחוב המרכזי של הקניות המיקום היה מושלם החדרים נקיים ומתוחזקים. שם המלון FOURHEADS Private Suites
מה שפחות אהבתי במלון ארוחת הבוקר מוגשת לחדר (לא כ"כ נוח), המלון מתפרש על קומה אחת בבניין כך שבעצם זה יותר דומה למלון דירות (כולל שירות ניקיון, החלפת מגבות וכו') אבל אין את כל המסביב כמו בר, לובי וכד'.

רומא
המלון שלנו רומא – נקי, מרכזי – אבל בלי בופה (התמונה נלקחה מ BOOKING)

אז אחרי שסגרנו את כל הפרטים לקראת הנסיעה אפשר להירגע רומא אנחנו בדרך…

למסלול שלנו ברומא >>

Facebook Comments