גאנט תוכן להורדה – נהלי נכון את הזמן והשיווק

מאת: מיכל ונדר אסנין | מומחית בשיווק אורגני
גאנט תוכן אקסל רעיונות תוכן

גאנט תוכן עוזר לייעל את הפעולות השיווקיות שלנו, את הזמן שאנו משקיעים ואת התוצאות של השיווק. שהעליתי לראשונה בשנת 2020 גאנט תוכן, הוא היה סופר מבוקש. לכן המשכתי לשדרג אותו בכל שנה. והנה לפניכם גאנט להורדה 2023-2024. גאנט שנתי או רבעוני מעוצב בתוכנת אקסל, מסודר בלשוניות לפי חודשי השנה. בעזרתו תוכלו לייעל את הזמן ואת מערך השיווק. הגאנט מכיל חגים, נקודות ציון וימים מיוחדים נבחרים. בנוסף יש לשונית תכנון שיווקי שנתי, לוח תכנון פוסטים והכל בקובץ אקסל מדוגם ואפילו מעוצב. דאגתי להוסיף הדרכה, רעיונות לפוסטים ואפילו ערכת תכנון מעוצבת להדפסה ביתית לתכנון כייפי.

מהו גאנט תוכן?

גאנט תוכן הוא בעצם תוכנית עבודה חודשית או שנתית המשתמשת לניהול תוכן ושיווק דיגיטלי. גאנט בעברית, מסודר בטבלה המדמה יומן. הגאנט עוזר לתכנן על פני ימות השנה את התוכן המדויק שרוצים לפרסם בכל פלטפורמה דיגיטלית מראש.

למה צריך גאנט שנתי?

לוח גאנט שנתי הוא מסמך שדומה במידה מסוימת ללוח שנה, ומשמש לתיאום ותכנון התכנים שיתפרסמו בפלפורמות השיווק השונות ברמה היומית. הגאנט עוזר לחסוך ולייעל זמנים בעזרת תכנון מדויק של התוכן שלכן קדימה. תוך כך כל מאמצי השיווק ממוקדים באותה מטרה. תכנון מאפשר לראות איך מהלכי השיווק משתלבים זה בזה כדי לעביר את אותו המסר.  תכנון הוא כלי סופר חשוב לעבודה יעילה מהבית, במיוחד בימי הקורונה. אתן יכולות לתכנן בעזרתו את האסטרטגיה השיווקית, ואת התוכן שתעלו על פי מועדים מיוחדים. חשוב לקבוע מטרות ולוודא שכל נקודות התוכן מסונכרנות ופועלות בהתאם לתוכנית. הגאנט מאפשר לייצר תוכן מראש לכל פלטפורמה בהתאמה, באינסטגרם, בלוג, קידום SEO ולתזמן ולחלק את המשימות שנותרו לביצוע.

גאנט להורדה

אני עובדת עם גאנט תוכן כבר שנים, מאחר ומרוב מידע, מוצרים, קמפיינים, קבוצות ודברים שיש לנהל, המחשבות שלי פשוט היו עפות להן לכל עבר. כשניהלתי מחלקת תוכן באתר גדול, בו ניהלתי עובדים – הייתי חייבת לסגל לנו גאנט שיהיה חד וברור ויעזור בעיקר לחסוך זמן. את הגאנט הזה שכפלתי וכתבתי לכל הלקוחות שלי “הנה גאנט להורדה מתנה ממני”. ומאז, מים התגלגלו בנהר, הגאנט שודרג ונרכש ושודרג שוב אלפי בעלות ובעלי עסקים מרוצים רכשו והשתמשו בו.

גאנט שנתי להורדה

ערכת תכנון הכוללת גאנט תוכן 2023-24 + 220 רעיונות לפוסטים

לפרטים ורכישה לחצו כאן

גאנט תוכן 2024 להורדה – מה כלול?

גאנט אקסל שנתי מדוגם (יומן של ממש) שכולל בתוכו ימים ומועדים מיוחדים
 לוח אסטרטגיה שנתי לניהול המבצעים והמכירות
לוח תכנון וכתיבת פוסטים, שיהיה קל לאחזר
 10 לוחות תכנון (פלנרים) מעוצבים להדפסה
 הדרכה מוקלטת לעבודה עם הגאנט

מה שונה משנה שעברה?
✅ יותר ימים מיוחדים (עם אופצית בחירה)
✅ מועדי ישראל / איסלאם/ נצרות
✅ מבחר רעיונות תוכן
✅ סדנת ניוהל תוכן – להפוך את התוכן החינמי שאתם מחלקים – ללקוחות

הכל במקום אחד!

איך משתמשים בגאנט?

גאנט להורדה באקסל חוסך זמן!

  1. תכנני את התוכן שלך לפחות 3 חודשים מראש. היעזרי בימים המיוחדים ובמועדים המצוינים בלשוניות והתאימי להם תוכן לכל פלטפורמה אותה את מנהלת (פינטרסט, כתבה בבלוג או באתר, פוסט וכדומה)
  2. הכיני תוכן מראש על פי התכנון ותזמני אותו. ניתן לתזמן פרסום פוסטים בוורדפרס, פוסטים בפינטרסט, פייסבוק ואינסטגרם בלי בעיה.
  3. בצעמי בקרה על המשימות תוכן שלך בעזרת סימון “וי” בצ’קבורס לכך שיש תוכן מתוזמן. אם הורדת את הגאנט ולא מופיע לך במקום המתאים צ’קבוקס אלא FALSE (כשל טכני של מעבר בין אקסלים) – פשוט סמני את השורות המתאימות, ולחצי על “הוספה” >> “תיבת סימון”.
  4. מבטיחה הנאה ויעילות.

בעזרת ייעול זמנים תוכלו לשווק טוב יותר! הגאנט יאפשר לך:


1. לתכנן מראש פעילויות שיווקיות – כך שלא יהיה מצב שתשכחי או תפספסי חג או מועד מיוחד ובטעות לא תעלי תוכן רלוונטי או עלו תוכן לא תואם.
2. לפרסם בעקביות – אם תעלי פרסומים באופן קבוע, תתכנני מראש פרסומים ומטרות, העסק יישאר תמיד בתודעה.
3. למדוד תוצאות – לבדוק מה יעיל ומה פחות ולנתב תקציבים ואנרגיה.
4. לייצר תוכן ביתר קלות (כשהמועדים והימים המיוחדים מול העיניים קל יותר לחשוב על תוכן רלוונטי)

כשמתכננים גאנט שכזה חשוב לבדוק ברשת ימים מיוחדים הרלוונטים לעסק ולעולם התוכן של העסק הספציפי שלך. ניתן לעשות זאת באתרים שונים כמו האתר EVERY DAY חשבי מחוץ לקופסא וחפשי ימים מיוחדים לשייך אליהם את התוכן שלך, כאלו שאינם מופיעים כימים “לאומיים”, כמו יום הולדתו של דיסני שיכול להתחבר לעולמות תוכן שונים כגון: עיצוב עוגות, ימי הולדת, אירועים, משחקים וכדומה. יום אבני החן שיתאים לעולמות העיצוב, סטיילינג, תכשיטים ועוד. בגאנט תוכן החדש של 2024 חסכתי לך את העבודה הזו! כל הימים המיוחדים כבר בפנים!

לאחר שחיפשתי גאנט להורדה מקצועי שמכיל את כל הפרמטרים ולא מצאתי, יצרתי את הלוח גאנט בו אני משתמשת בעצמי לתכנון התוכן ללקוחות שלי זאת כדי להקל עליכן בתכנון התוכן לשנה הקרובה.

השנה בעקבות אלפי בעלי עסקים שהורידו ורכשו את הגאנט, הגיבו, ידבקו וביקשו תוספות – שידרגתי את הגאנט ואף הוספתי ערכת תכנון נלוות מעוצבת ומדליקה להדפסה במדפסת הביתית. ולא רק! הוספתי גם לוח רעיונות פוסטים שנתי – שיסגור לך לגמרי את הפינה.

✔️ גאנט אקסל שנתי מדוגם כולל ימים ומועדים מיוחדים
✔️ לוח אסטרטגיה שנתי
✔️ רעיונות לפוסטים מקוריים שיסדרו לך את כל השנה
✔️ 10 לוחות תכנון (פלנרים) מעוצבים להדפסה
✔️ הדרכה מוקלטת לעבודה עם הגאנט

ערכת תכנון הכוללת גאנט תוכן 2024 + 220 רעיונות לפוסטים

לפרטים ורכישה לחצו כאן

גאנט תוכן

יש לכם שאלות? התגובות זה המקום המושלם ...

אולי יעניין אותך גם


כלי AI

AI ושיווק – מדריך שימושי

בשנים האחרונות, תחום הבינה המלאכותית (AI) התפתח וגרם לשינויים מהותיים בדרך שבה אנו מבצעים שיווק. השאלה שעולה היא האם AI […]

לקריאה >>

כלי AI

3 כלי AI שכל עצמאית חייבת להכיר!

כמה מהמותגים הגדולים ביותר כמו גוגל, IBM ו-Airbnb משתמשים בכלי שיווק בינה מלאכותית כדי להשיג יתרון תחרותי. אישית אני מאמינה […]

לקריאה >>

יזמות נשית

לשחרר את האומנות שבך: סיפור השראה של מרינה מנוקיאן

היא מאיירת, אמנית ויזואלית ויוזמת פרויקט Role Model Women, שאוהבת לתת השראה לאחרות דרך האומנות שלה, ויזמת שהצליחה להביא לידי […]

לקריאה >>
@כל הזכויות שמורות למיכל ונדר אסנין | MIKMIKGROUP | תקנון האתר

Pin It on Pinterest